ویکی کاپیتان سوباسا
Advertisement

واکابایاشی در اینجا تغییر مسیر می یابد. برای همتای خود ، به گنزو واکابایاشی (Tecmo) مراجعه کنید .

(若 林 源 三، واکابایاشی گنزو)گنزو واکابایاشی شخصیت اصلی کاپیتان سوباسا، معروف به دروازه بان شماره 1 ژاپن است.

زندگینامه

گنزو یک نگهبان خارق العاده است که می تواند تقریباً هر چیزی را که به او پرتاب می شود، برساند. بسیاری از عکس ها نمی توانند از گنزو گذشته باشند. او یک بازیکن فوق العاده مانند سوباسا اوزارا است و در آن رقیب برابر و ابدی خود را پیدا می کند. او همچنین یکی از بهترین دروازه بان های این سری است. او از ابتدای این سریال، از سوباسا بسیار حمایت کرده است تا هم آرزوهای خود را برای پیروزی ژاپن در جام جهانی و المپیک برآورده کند. رویای شخصی او این است که سرانجام در مسابقه پایانی قهرمانان یوفا، سوباسا را شکست دهد

قوس چالش پسران

در ساعت دوازده، او به همراه مربی خود تاتسو میکامی به شهر هامبورگ در آلمان رفت. در اردوگاه تمرین، وی با کارل هاینز اشنایدر دیدار کرد و از آن پس رقابت آنها آغاز شد. سه سال بعد، ژاپن جونیور به آلمان آمد، سپس مسابقه همبرگر SV و ژاپن جونیور آغاز شد. هامبورگ با واکی بایاشی و اشنایدر شروع شد، در حالی که ژاپن یوگا را به عنوان کاپیتان داشت.

مسابقات بین المللی جوانان جونیور

پس از آن، میکامی یک واکی بایاشی غمناک را دید. میکامی گفت که از اینکه او را به خاطر گرفتن نقش \"شرور\" متأسف کرد، اما واکی بایاشی گفت که میکامی نیازی به پشیمانی نیست و او از تماشای هیوگا جدید در این زمینه خوشحال است. وی همچنین از وی پرسید که آیا می تواند عضو تیم ژاپن باشد یا خیر. میکامی آن را پذیرفت و او با استفاده از شماره '22' دروازه بان دوم تیم شد، تا بازی مقابل آلمان جونیور روی نیمکت قرار گرفت، زیرا دست راست واکاشیزوما مصدوم شد.  واکاشیزوما گفت که اگر دست او درست باشد ، او اجازه بازی واکاشیزوما را نمی دهد ، اما او باید این بار بازی کند. تمام ژاپن با نتیجه 3: 2 مقابل آلمان جونیور به پیروزی رسید .

نبرد قوس جوانان جهان

مسابقات جهانی جوانان در جوانان جهان ، به دلیل برخوردهای قبلی با برایان کرویفورد و استفان لوین ، هر دو بازوی وی مجروح شدند. برای آغاز مسابقات جهانی ، بازوهای او در حال ترمیم بود. با این حال ، او هنوز هم توانست از هدف همه جوانان ژاپن در مقدمات آسیایی جوانان جهان ، در برابر حریفان قدرتمندی چون جوانان تایلند ، جوانان عربستان سعودی و جوانان چین محافظت کند (جایی که شونکو شو اولین کسی بود که در خارج از او یک گل به ثمر رساند. منطقه PK با دست خود شوو سوکو جین هو). به دلیل مصدومیت وی ، دیگر نمی توانست بازی دیگری در رقابتهای انتخابی آسیا انجام دهد ، اما از آنجایی که واکاشیزوما از ژاپن سفر کرده بود و به این تیم پیوسته بود ، هدف ژاپن بی خطر بود.

او نتوانست بازی های گروهی جام جهانی جوانان را به چالش بکشد ، بنابراین می تواند همچنان تمرکز خود را بر بهبودی خود زیر نظر مربی خود از آلمان خود هانس کلیمان ، که گامو استخدام کرده بود ، ادامه دهد. گامو او را در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جوانان سوئد قرار داد ، جایی که توانست امتیاز قبلی خود را با لوین تسویه کند. ژاپن با گل طلایی (1: 0) به مرحله نیمه نهایی مقابل جوانان هلند می رود . در آنجا ، گنزو نمره خود را با کرویفورد حل کرد.

گنزو واکی بایاشی در آلمان.jpg

در برابر جوانان برزیل

در نیمه اول، جوانان ژاپن با موفقیت از دروازه خود دفاع کردند و به این ترتیب با نتیجه 0: 0 تا نیمه وقت شکستند اما از حملات تهاجمی مداوم برزیلی ها خسته شدند. گنزو می تواند کارلوس سانتانا لگد زدن به سربار و شوت کاتدار را مسدود کند. با این حال، در دقیقه 14 از انیمه 2 بازی، او توسط سانتانا ضرب و شتم شد و 1: 0 برای برزیل به ثمر رساند. اندکی پس از آن، او دوباره یکی از دمپایی های سانتانا را با هر دو مشت نگه داشت، که مجدداً خودش را مجروح کرد و هنوز هم بود.

جاده تا قوس 2002

در راه 2002، بایرن مونیخ با اشنایدر، لوین و شیائو، 2 بر 1 مقابل هامبورگ به پیروزی رسید. به دلیل همپوشانی 'ناخواسته' واکوبیاشی در پایان مسابقه، مربی هامبورگ نسبت به واکی بایاشی کینه ای داشت و او به پایان رسید که دیگر نتوانست بازی کند.

قوس طلایی 23

بنابراین، در گلدن 23، او به U 22 ژاپن پیوست. او در ابتدای بازیهای مقدماتی آسیا کاملاً از گل ژاپن دفاع کرد و احساس امنیت به این تیم داد. با این حال در دیدار مقابل استرالیا به دلیل آسیب دیدگی چشم، وی نتوانست بقیه مقدمات را بازی کند.

قوس خورشید طلوع می کند

در خورشید طلوع ، چشم او بهبود یافت و در تمام بازیهای تمرینی که مقابل المپیک نیوزلند، المپیک مکزیک و المپیک آرژانتین انجام داد، کاملاً از دروازه ژاپن دفاع کرد. او بعداً آن را به 23 عضو نهایی تیم المپیک ژاپن تبدیل کرد. در مرحله یک چهارم نهایی المپیک، واکابایاشی هنگامی که توسط اشنایدر لگد زد، مجروح شد، خون همه جا پاشید و وی به بیمارستان منتقل شد و بلافاصله تعویض شد.

شخصیت

کاریزماتیک و شخصی، گنزو به کسانی که بسیار نزدیک او هستند و در تصمیمات خود قاطعانه است، بسیار وقف است. او وقتی شخصی احساسات خودش را می کند نسبتاً خصوصی است و فقط آنها را با افرادی که بسیار به آنها اعتماد دارند به اشتراک می گذارد. گنزو یکی از شخصیت های پخته تر در طول سریال است، اما همیشه کاملا منطقی یا کاربردی نیست، چند بار درگیر دعوا شده است. او کسانی را که نزدیک و مراقب آنها هستند، می گنجاند و بهترین ها را برای آنها می خواهد، تا آنجا که می تواند رابطه خود با او را خراب کند.

وقتی او برای اولین بار در حدود ده سال سن ظاهر می شود، گنزو کسانی است که خود را بعنوان محصول جانبی از توانایی چشمگیر خود به عنوان دروازه بان به دست آورد حتی در هنگام رفتن مقابل دیگران در دبیرستان، خودکار و خودخواه است. او از زمان بسیار جوان تلاش کرده است تا بهترین دروازه بان جهان شود و ارادت او به این گل در تمام بقیه سریال مشهود است. حتی اگر او خود محور باشد، گنزو کسی بود که به گفته خود صادق باشد، هنگامی که آنها توسط سوباسا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند توسط سوباسا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در رسانه های دیگر

در سال 1983 سری انیمه

گنزو در U 13 ژاپن برای مسابقات بین المللی U 13 در اروپا منصوب شد. او شماره 1 را می پوشد. این مسابقات در خواب رویایی از سوباسا اندکی قبل از بازی های فینال 16th مدرسه راهنمایی ملی برابر توهو اتفاق می افتد، آیا او با استیو رابرسون و اشنایدر (انیمه 1983)، مشهور به تکنیک \"صرفه جویی در تله پاتی \"، روبرو شد. فقط در انیمه

در فیلم

اروپا دایکسن: گنزو دروازه بان اصلی U 13 ژاپن بود و از پیراهن شماره 1 استفاده می کرد، اما هنوز هم او فقط برای نیمه دوم بازی گیمر مقابل همه جوانان جونیور جوان بازی کرد تا بتواند تمام عکس های از اشنایدر مهاجم اسی آلمانی را متوقف کند. شلیک پارس او متوقف می شود، و توانایی های حس شش.

ایوشی! ذن نیپون جونیور: پس از اولین امتناع از برای حضور در U 14 ژاپن، در دقایق پایانی نیمه دوم 2، مدیران پس از شکست واکاشیزوما و موریساکی مقابل اشنایدر، به او اجازه می دهند که دروازه بان نهایی باشد.

سیکای دیکسن !! جام جهانی جونیور: او دروازه بان رسمی ژاپن جونیور برای مسابقات جام جهانی جونیور است.

سایکیو نه تکی! جوانان هلند: ذکر شد که وی به عنوان دروازه بان اصلی هامبورگ SV در رقابت های جوانان هلند در آلمان مقابل برایان کرویففورد بازی کرد و باخت، از یکی از دستان وی در این روند مصدوم شد. او به زودی برای تشویق تیمش به خصوص واکاشیزوما در سومین و آخرین دیدار تیم هلند به ژاپن سفر می کند.

چیز های فرعی

همراه با ایشیزاکی، او یکی از تنها دو شخصیت است که در اصل در سال 1980 کاپیتان سوباسا خلبان شوت اول ظاهر شد که همچنان در سریال های معمولی ظاهر می شود. نام وی قیمت بنجی (بنیامین) در دوبله های آمریکای لاتین و اروپا، بنجی واکی بایاشی در دوبله برزیل،ولید در مجله عربی و توماس پرایس به زبان فرانسه است. در حال حاضر گنزو تنها رقیبی است که در یک مسابقه رسمی مقابل سوباسا از دست نداده است. گنزو دروازه بان آلمانی، سپ مایر وتونی شوماخر را تحسین می کند. در پنجم

Advertisement