ویکی کاپیتان سوباسا
Advertisement

سانایی اوزارا (大 空 早苗)، متولد سانایی ناکازاوا (中 沢 早苗)، همچنین با نام مستعار \"Anego\" [1] نیز شناخته شده است، مهمترین شخصیت زن سریال کاپیتان سوباسا است. او ابتدا علاقه اصلی دوست سوباسا و بعداً همسر و مادر فرزندان متولد نشده آنها است. او سابقاً نانکاتسو سرمربی و سرمربی بود و همیشه از ژاپن حمایت می کرد.

زندگینامه

صنعا قبلاً در شهر نانکاتسو زندگی می کرد. خانواده ناکازاوا (والدین، ​​خواهر و مادربزرگ و مادربزرگ) یک مشروب فروشی کوچک بستنی را به عنوان مشاغل خانوادگی خود در اختیار دارند: در انیمه 2001، او در یک ساختمان 2 فروشگاه زندگی می کند که طبقه اول آن میزبان سالن است و در طبقه دوم خانه های خانواده خود را دارد.

قوس رویای پسران

در دبستان، او به دلیل علاقه و شادی او از فوتبال دوست سوباسا شد، در حالی که هنوز در انجام این کار می درخشید. این باعث می شود که وی برای حمایت از سوباسا باند نانکاتسو هدایت باشگاه تشویق کننده را به عهده بگیرد. زمانی وجود داشت که سانایی اعتراف کرد که ممکن است آرزوی شکست سوباسا را داشته باشد، زیرا این امر به او اجازه می دهد تا در ژاپن بماند، اما او هنوز هم تا پایان او را حمایت کرد.

پسران کمان

سانایی مدیر کلوپ فوتبال دبیرستان نانکاتسو شد. هنوز دوست سوباسا بود، او می خواست کنار او باشد. از آنجا که برنامه های سوباسا قرار بود به محض فارغ التحصیلی از مدرسه راهنمایی، سرانجام به برزیل برود، سانا همیشه می خواست احساسات خود را به سوباسا اعتراف کند، اما او نتوانست خودش را به این کار برساند (با وجود بسیاری از اعضای تیم می دانند که علناً از او حمایت می کنند. احساسات) علاوه بر این، او کوهای خود کومی سوژیموتو را به عنوان رقیب خود برای دوست سوباسا داشت.

قوس چالش پسران

پس از پایان مسابقات بین المللی جوانان جونیور، سوباسا واقعاً با احساسات رو به رشد خودش نسبت به صنعا روبرو شد، به خصوص پس از آنکه کومی سوگیموتو اعتراف خودش را به او داد و هنگامی که او مؤدبانه او را رد کرد، از او خواست که اعتراف کند. پس از نزاع با همکلاسی مدرسه کشی کاندا (که حاضر بود با زور دوست سانایی شود)، او دوست خود را به صنع اعتراف کرد. او تنها کسی بود که سوباسا را در هنگام عزیمت به برزیل مشاهده کرد (در انیمه جاده 2002، او به سوباسا داد.

حماسه جوانان جهان قبل از نبرد جوانان جهان پس از پایان دوره دبیرستان، سانایی از آنجا که سه سال نتوانسته بود سوباسا را ببیند بسیار افسرده بود. او هنوز مدیر دبیرستان نانکاتسو بود و از ریو ایشیزاکی و تارو میزاکی که تیم نانکاتسو را به پیروزی هدایت می کردند، پشتیبانی می کرد. به دنبال توصیه های یوکاری، او برای نجات بسیاری از افراد و امکان دیدن سوباسا در برزیل، در تجارت سالن بستنی خانواده اش بسیار زحمت کشید.

نبرد قوس جوانان جهان

هنگامی که او سرانجام توانست به سائو پائولو (برزیل) پرواز کند، از آنجا که سوباسا از آپارتمانی که با په به اشتراک گذاشته بود فاصله گرفته بود، او نتوانست او را پیدا کند. با این حال، هنگامی که او قصد عزیمت برزیل را داشت، او توانست سوباسا را ملاقات کند و موفق شد مدتی را با او بگذراند. پس از بازگشت به ژاپن، یک صنعا کاملاً بهبود یافته، هدایت باشگاه هواداران جوانان ژاپن را برعهده گرفت و شادمانی وی را پس گرفت و دوباره به طرف قدیمی و حباب خود نشان داد. او تا پایان جهان Y با صمیمیت از سوباسا و ژاپن حمایت کرد.

در پایان، او و سوباسا در ورزشگاه صحبت می کنند و سوباسا توپ تمرینی خود را به وی داد و سپس آن را کنار گذاشت و فاش کرد که در واقع یک حلقه نامزدی برای او دارد. سانایی پیشنهاد ازدواج خود را قبول می کند و می گوید که رویای او نیز به حقیقت پیوسته است و آنها بوسه ای با هم دارند. اندکی پس از آن، آنها در یک مراسم غربی با حضور همه دوستانشان ازدواج می کنند.

جاده 2002 / قوس طلایی-23

آنها با سوباسا اوزارا ازدواج کردند و با هم به بارسلونا اسپانیا نقل مکان کردند. وقتی سوباسا به تیم B بارسلونا منتقل شد، وی گفت که شوهرش آن مردی نیست که از این امر دلسرد شود. (صحنه مشابهی در انیمه جاده 2002 وجود دارد، جایی که او در ژاپن است و از طریق رسانه ها در مورد آن مطلع می شود). سانایی اولین کسی بود که متوجه سوباسا شد، وقتی که او شروع به احساس فشار بیش از حد کرد، مشکلی پیش نیامده است.

بلافاصله پس از ال کلاسیکو، سانایی به سوباسا گفت که باردار است. سوباسا و در کمال خوشحالی زن و شوهر، در طول مسابقه در لالیگا برای همسرش و به زودی تولد نوزاد خود گلزنی کرد.

قوس خورشید طلوع می کند

پس از پیروزی سوباسا در لیگ قهرمانان، کاپیتان گراندیوس و تمام تیم تصمیم گرفتند که این جام را با ماشین رژه در عمارت سوباسا نشان دهند تا یک سنایی باردار بتواند در این لحظه جلال، همسر و هواداران خود را تماشا کند. پس از آن، او به همراه همسر خود به شیزووکا سفر کرد زیرا سوباسا باید در اردوگاه آموزش ژاپن باشد. با کمال تعجب، او به مادر و مادرش و ناتسوکو فاش کرد که پزشک معالجه زایمان خود را در همان روز مسابقات المپیک مادرید به علت آن تخمین می زند.

قوس ویژه المپیک

در این ویژه، سالهای مکتوب قبل از طاق خورشید در حال افزایش، سانایی و سوباسا دوقلوها دارند. این مسئله بیشتر در خود خورشید طلوع تأیید شده است.

ظاهر

در انیمه اصلی سال 1983، موهای قهوه ای و چشمهای قهوه ای دارد. در انیمه 2001، موهای قهوه ای تیره و چشمهای بادام رنگی دارد. در انیمه 2018، موهای تیره و چشمهای رنگی روشن دارد.

شخصیت

سانایی ناکازاوا دختری ناز است که مانند یک مقبره عمل می کند، بنابراین لباس های پسرانه ای را برای کلوپ های تشویق کننده لباس می پوشاند، همراه با نوع شخصیت او تا حدودی نوسانی (تندرو). او به تدریج شیوه ها و لباس های زنانه تری به دست می آورد، و هر از گاهی اوقات کمی تغییر و تحولات خلقی ایجاد می کند. سابا سابقاً رئیس کلاهبرداران پسر نانکاتسو برای کمان کودکان رویایی و سپس دستیار مدیر در دبیرستان مقدماتی، در کمان پسران بود. بنابراین او دوست حمایت از افرادی است که به آنها تعلق می گیرند.

سایر ظواهر

او در هر پنج فیلم به عنوان مدیر تشویق سوباسا و مدیر U 14 ژاپن و ژاپن Jr ظاهر شده است.

2001 سریال انیمه

در حالی که شخصیت صنعا همچنان یکسان است، تغییراتی در آن رخ داده است. قوس نبرد جوانان جهان از دست می رود، بنابراین او و سوباسا هنوز ازدواج نکرده اند، و او با رفتن به ژاپن در ژاپن، سپس به اسپانیا، هنوز در ژاپن اقامت گزیده است. آنها هنوز در حال ملاقات هستند و والدین سوباسا مانند او رفتار می کنند که گویی او در حال حاضر قانون فرزندشان است.

چیزهای فرعی

نام صنعا در دوبله آمریکای لاتین به عنوان \"هایدی آمور\" و \"پاتریشیا گتسبی / گادسبی\" در اروپا ترجمه شده است، در حالی که نام مستعار \"آنگو\" در سراسر جهان با عنوان \"پتی\" شناخته شده است.

Advertisement